Vi och flickan!

En gång tog jag upp Donna till sängen och de
va igår morse när hon skulle väcka pappa, och
ända sen dess piper hon om hon inte får komma
upp i sängen..de va lite tråkiigt att hon ska bli så
bortskämmd så snabbt men vad ska man göra med
en liten bebis.. =)

Imorse fick jag gå upp kl 5 för att gå ut och kissa Donna
då hon börja skruva sig och pipa lite, Stackars älsklingen
som var tvungen att gå och jobba imorse!! eller nu, han
började väl för en kvart sen, men de kan inte vara lätt för
han som är såå morgontrött...

Nu sitter jag och donna och myser i soffan ialla fall..
och jag sitter och funderar på vad jag ska laga till frukost..
Ska ialla fall baka en tårta till mamma senare för jag tror
hon behöver de! även jag som har vart sugen på nått gott
länge nu!!

<3



Jag ser väldigt trött ut ser jag nu.. men vi skyller på Donna.. =) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0