Bloggtorka?

Okej mina damer!
Då ska jag väl skriva lite på min blogg så ni blir nöjda!

Dagarna Går väldigt fort och det går inte en dag utan
att jag har miljoner grejer jag ska ha gjort..
Jag börjar tvivla på mig själv och undrar om jag verkligen
klarar av att ha så många bollar i luften...
Med skola, jobb och hund och pojkvän + alla mina vänner så
räcker inte riktigt till hur jag än gör och titt som tätt så kör jag med
struts manövern, sticker huvudet i sanden och vill bara försvinna genom 
jorden..  

Med jobbet trivs jag jätte bra och alla mina kolleger... är bara hemma väldigt
sent dom dagarna jag stänger butiken..

Skolan är jag ganska trött på just nu men känner att de är en bra tids
investering för min framtid, då jag kommer ha något att falla tillbaka på
om nya svåra tider kommer, åtminstånde en utblidning att komma med..

Och allt annat, så som hund och pojkvänn, familj och vänner är nått
jag bara inte änns kan tänka på att välja bort. Dom är juh mitt liv,
vilka ska jag annars kämpa för.. Utan dom är det inte värt!!!


Men jag känner såhär, Det är fram tills års skiftet sen är jag klar med
utbildningen och då är jag av med en av dom stora tids tjuvarna i mitt
liv..



Så nu vet ni varför Bloggen inte har haft Perioritet 1..... :D
Men jag skriver så fot jag hinner och ska såklart aldrig lägga
av med bloggen för den har jag för min egen skull.. :D

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0