Skola, astma och fattar ingenting!

Nu sitter jag i skolan igen !
Fast idag är det frivilligt, kände att jag har så mycket
att ta igen så jag här är jag !
Har ett arbete om astma att göra och just jag ska skriva
om den akuta vården, inte så lätt eftersom jag faktist
bara har sett ett astma anfall på tv. Vilket kanske är bra för
jag önskar ingen ett astma anfall bara för att jag ska få se
hur de går till.. men jag kan väll gotta mig i att jag faktist vet
hur jag ska om de skulle hända.

men sen känns det som att i den här utbildningen som jag
går (Undersköterske utbildningen) vill att jag ska plugga till
läkare eller sjuksköterska för dom vill att vi ska skriva mycket
om deras jobb och arbetet kring dom, men vi är juh bara
undersköterskor, eller bara och bara är vi juh inte de e juh vi
som har mest patient kontakt och de är vi som ser till att dom
har de dom behöver i omvårdnads syfte!!!!
nu ska jag kolla på en film om parkinsson så vi hörs sen !

Xoxo 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0