Förskylningar!

Det värsta jag vet är att vara förskyld...
Och när jag blir förskyld då blir jag ganska rejält förkyld, men
den här gången hade jag faktist tur och de vart ingen överdriven
förkylning.. Men vi får se om den urartar..

Har i alla fall bestämt mig... JAG SKA TILL SKOLAN!!
Kvinnojouren kommer juh och föreläser för oss idag
och de han jag ju inte missa, jag har ju redan missat
studiebesökert på Dialys och inte fan tänker jag sitta
hemma för att Klassen kommer göra drama för att jag 
är lite förskyld.. 

Men jag förstår dom lite i vilket fall som hellst, dom är alla
uppstressade av den här hysterin med svininfluensan och tror att
så fort men nyser eller snyter siig eller hostar såå är det svininfluensan..

- vadå kan man inte vara bara förskyld nu för tiden eller är alla
   sjukdommar man drar på sig svininfluensan?







Min bästa vän just nu är min Otrivin nässpray.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0