Min kära stalker!!

Är de inte lättare att säga vem du är än att
jag ska behöva hitta dig på andra sätt!!
Förstår verkligen inte va du har med mitt
liv och vem jag träffar å göra !!
Eller vem han träffar nu när han inte är tillsammans
med mig !
Du kanske vill ta fast han din slyna? men gör de dåå!
ingen hindrar dej!
Är du rädd för mig? :) De borde du!

Du får en chans på dig att yttra dej till mig
och säga vem du är sen letar jag upp dig !!

85.227.184.119 är din ip - adress och att få
detaljerade uppgifter om dig är juh inte omöjligt!!
Varsågod och träd fram din "sapa sucia"...


Kommentarer
Postat av: Maria

Ska bli kul att se vem "den" är :P:P Tror att hon/han är såå jävla anonym genom att skriva utan namn men med ett ipadress kan man få reda på allt ;)

2010-04-12 @ 12:00:51
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Me

Du vet att du kan bli polisanmäld när du lägger ut nåns ip på nätet? Vill bara ge dig ett tips...

2010-04-12 @ 16:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0