Hello Dawgz!!

Haha självklart har man missat att slänga in ett inlägg
igåår men jag jobbade faktist och var snor trött så
jag får skylla på de !

Kollade på My bloody Valentine idag hade fått höra
att den ska vara äkligt läskig.... meeen ! antingen
är jag bara in spec lättskrämd eller så var det för att
jag inte såg den på bio och i 3D som jag tyckte den
var ganska lam!! men om man gillar skräck som man
behöver tänka efter lite såå var den juh bra!!

En film jag absolut rekomenderar är juh AVATAR!!!!!
är helt jävla förälskad i den filmen och ska självklart köpa
den så fort den kommer ut i butik!! :D
sen såå funderar jag även på att gå se den i 3d format på
bio!!

Men men nu bär det av mot centrum!! ska ta en fika med
våran unga mamma Cottie och våran joker Nicole!! :D

puss på er vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0