Fullspäckad dag!!

Idag startade morgonen med HLR i skolan..
Otroligt tråkiig men vad ska man göra?
man måste ju hålla den nyttiga kunskapen vid liv!!

Dagen fortsatte med en lite tripp till haninge med
flickorna från klassen.. tog väl ungerfär 2timmar
innan jag var hemma och fick stoppa i mig lite spenat
soppa.. :D haha !! såå himla god.. :D

Självkart hade jag bestämt miig för att plugga järnet
idag men fastnade med att sitta och spela på datan !
Hade till och med "annonserat" med att jag skulle
plugga på FB.. fram tills att kusinen tog fast mig och
tvingade med mig på en långpromenad, så jag och
donna klädde på oss och foljde med på en "halkig"
promenad på dessa välsandade vägar.... (noooot)

Istället för att gå hem och plugga såå gick vi upp till
min kärlek där jag åt middag med familjen och gosade
en stund tills vi somnade båda 2.. <3 :)
Men han skulle juh titta på fotboll och jag på
grey´s anatomy såå jag giick hem ..
Och nu sitter jag häär och har fortfarande inte pluggat
alls !! fast läraren sa till miig att alla resterna måste in
senast på tisdag !! :S

Men nu hoppas vi på att mitt troll ska komma och mysa
med mej efter matchen!! *håller tummarna* :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0