Gårdagen!!

Vaknade med ett jävla tryck i ryggen idag!!
och inte en såndär smärta-tryck utan ett sådär
irriterande-kan-inte-andas-tryck!!!!!
(de går väl över någon gg)

I alla fall!!!
igåår drog jag med Vickie ner till Centrum
då hennes mormor vann lite på postkodlotteriet..

Men innan de hela började så gick vi inn lite på HM
där jag plockade på mig lite kläder till min lilltjej!! :D




De va så mycket folk i centrum igår att man nästan vart
förvirrad.. men i väntan på att vickies mormor skulle vinna
satt vi och tittade på alla dom andra som vann, den ena efter
den andra vann sina 100.000kr per lott vilket betyde att
en man hade 6 lotter och vann 600.000kr.. *AVIS*

efter någon timmes väntan kom de fram till att vickies mormor
inte fick gå upp på scen äns.. :( men hon vann en del pengar
i alla fall..



Sen gick jag och Vixan och åt för vi båda häll på att dö av hunger....
så de vart romantisk middag för 2 på pizzeria hörnet...
Sååå mysiigtt... vi slaska i oss en pizza var (oki 2/3delar var då)
och kände oss jätte mätta och tunga efter de!



Men men efter de bar de av hemmåt..
där jag först kollade på en film med lillebrorsan
och där efter dök "my love" upp och myste och kollade på 2012 med mej
men vi fick stänga av när de va ungefär 20min då vi höll på att
decka båda 2..

nää nu ska jag släppa datan och gå in och gosa och pussas med hjärtat!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0