God morgon !!

Vaknade kvart i 7 och sängen ville inte släppa
mig, efter en halvtimmes bråkande med snooze knappen
kom vi upp, Jag, "liten" och min sjusovare till hund!! :)
Klädde på oss och gick ut en sväng och jag kännde i samma
veva att faan nu måste jag göra nått med mitt rum !
De ser heeeemskt ut !! så vi bokade tvättgtstugan..
Såå då vet ni hur min kväll ser ut idag !!
Tvätt,Tvätt,Tvätt och en massa plugg !!
helt underbart ... haha !

Tjockisen inne i magen vill inte kännas vid mig
riktigt ordentligt än verkar de som, då de ända jag känner
är lite rörelser i bland men dom e väldigt svaga !! :(
Ja bara längtar tills jag känner som kusinens sessa..
Hon verkar juh vara värsta karate kid, nu när man börjat
känna utanpå till och med!! men de kommer väl !!
medans har jag min tjockis hund och mysa med !!

Nää nu ska jag stoppa i mig nått gott till frukost
och vänta på att carro kommer förbi..
Vi är sympati sena idag !! :D:D haha

Undra va man ska äta för gott till middag idag !! :D

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha, det kommer :):) men lite jobbigt är det när man blir väckt utav det =P=P Snart är det UL igen :D:D:D

2010-03-18 @ 13:09:50
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0