Hallåå heej !

Idag när jag vaknade låg jag och myste
och kände på flickans sparkar!!
Än är dom väldigt svaga utifrån men inne ifrån
känns dom bra... på måndag har jag då gått halva tiden,
vilket känns helt otroligt att nu är de bara lika långt kvar
sens jag fick reda på att jag var gravid och så är min
lilltjej här! funderar faktist på att åka lite tidigare
till jobbet ida för att kolla lite i butikerna i haninge..
kanske hittar nååt fint till min lilltjej som inte finns
här i T.centrum...

i alla faall, nästa vecka börjar jag min praktik...
vilket betyder att jag kommer ha fullt upp med alla
skolarbeten vi har fått.. + att jag dom flästa dagarna
börjar kl 7 på morgonen, och de betyder att jag måste
upp kl 5 på morgonen för att hinna i tid...

men men ska väl se till att få i mig och lilltjejen nått
annat än coca cola till frukost....
<3

Kommentarer
Postat av: mickis

ja jag tycker också min graviditiet har flygit fram, har fan bara 12v kvar.. helt sjukt! tyckte det inte va länge sen som jag gjorde ett positivt graviditets test :P haha! åh vänta tills sparkarna blir starkare.. såå mysigt! min mage hoppar hela tiden & ibland får hon in riktiga träffar som gör smått ont.. & spelar man musik så känns det som att hon rör sig lite mera :) men hur mår du för övrigt då? vi lindbergare har ju oturen att må piss..

2010-03-27 @ 13:28:22
URL: http://majkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0