morgon pigg?? (NOT)

Kännde mig lite såhäär när jag vaknade idag!



Men men dagen vänder väl!
Vi får se vad den här dagen har att erbjuda..
Först och främst så ska jag göra klart lite arbeten
som jag har i skolan annars får jag inte gå ut på praktik..
(tråkigt) ska juh faktist vara på njurmedicinsk avdelning
såå de kanske blir lite intressant trotsallt!!
De ända jobbiga är juh då att jag ska upp kl 5 dom
flesta av praktik dagarna och som vi sa såå
morgon pigg va juh juh inte!!

För alla nyfikna så jag jag nu börjat känna bebisens
vändningar och lite starkare buffningar nu, vändningarna
känns ganska slemmigt och äkligt om jag sa vara ärlig..
men men får väl stå ut tills tjockisen har mindre plats att
röra siig.. och tills min lilla ängel är ute !! *drömmer*
Längtar såå min lilla stjärna tills du är ute och
förgyller min dag!! <3

men men nu blire till att äta någon god frukost och
hugga in i alla skolarbeten !
<3

Pussas


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha gfan fett snygg bild :)

2010-03-26 @ 12:36:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0