Tillbaka!

Efter en hel del efterfrågningar och Update kommentarer
så är vi tillbaka på bloggen !! den här gg kan jag juh försöka
hålla de oxå!!

I alla fall, som dom flesta vet så är jag gravid och ska ha barn
den 19agusti ungefär. Ensamstående blir jag ju eftersom den andra
parten inte vill dela min lycka (än) men vi får se om han ändrar sig senare!

Just nu träffar jag mitt ex en del som jag ser som en självklar del av
mitt liv, han e då inte pappan, tråkiigt nog då detta hände medans de va
slut mellan oss, men jag älskar han och hoppas han en dag kan acceptera
mitt barn och leva med mig.. <3

Varför gör du inte abort har många sagt!!??? För att jag skulle aldrig kunna leva
med mig själv om jag gjort en abort, Mitt barn är mitt barn, har absolut ingen
betydelse vart den kommer ifrån! men självklart respekterar jag alla som haft
det modet att göra en abort !

Men men såå mamma blir jag under sen sommaren !
Så min blogg kommer just nu handla lite om mej och min graviditet.
Känns lite halv "LAME" såådäär eftersom halva sverige skriver "MammaBloggar"
men detta är mer för min skull och för att kunna blicka tillbaka senare..



Kommentarer
Postat av: Emelie

Det låter toppen,ska bli roligt att kunna följa dig, Grattis! :)

2010-03-14 @ 11:40:42
URL: http://emeli3s.blogg.se/
Postat av: eloo

ni9ce! kul som fan att du börjat skriva blogg igen! pöss <3

2010-03-26 @ 12:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0