17/5-2010

God morgon solsken!!

Idag vaknade vi allt för tidigt!!
kl 8 på morgonen springer mamma fram och tillbaka
i lägenheten och förbereder sig inför jobbet..
Å jag bara känner hur jag vill lägga mig under madrassen
och försvinna, jag hade ju inte sovit klart..

I samma veva som jag håller på och vaknar till så
vaknar tjokisen i magen, och jag vet inte om de e för å
jävlas eller vad men hon tar verkligen i nu när hon sparkar
och jag kan ju ta och säga att skönt är de ju verkligen inte
då hon fortfarande inte vänds sig neråt med huvudet..
Så varje gg hon sparkar så känns de som om allt ska ramla
ut genom "hålet" därnere.. hahaha !

Aja men de e kanske skönare de än att hon ligger och
sparkar upp i bröstet på mig ! :D
Men men ska väl inte klaga så mycket kanske !
jag har juh faktist klarat mig undan alla andra graviditets
besvär så som illamående och kräkningar !!
Lite höfbesvär har jag väl men de e rätt så OK nu faktist!!

Men puss på er nu så ska jag försöka hinna lite mera på mitt
skolarbete som jag fortfarande inte är klar med !! :(
Snälla sol stanna så jag med får njuta av dig lite!!



Bild lånad från Google!


Kommentarer
Postat av: mickis

ojojoj, vänta du bara säger jag! :P i slutet blir det trångt & man känner minsta lilla rörelse & det är väldigt få gånger som det är skönt!!

eller när du blir tillräkligt stor så det nästan e omöjligt att vända på sig om nätterna, jag tar upp hela min 1,20 säng när jag vänder mig om nätterna :P man känner sig som värsta heffaklumpen..

jag ser inte äns mina egna fötter om jag står rakt :/



en vi ska inte klaga, det är positiva kilon & vi kommer få ut fina, underbara flickor i sommar :)



btw, ingen foglossning än?

2010-05-17 @ 22:27:59
URL: http://majkiss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0