God morgon!

Sitter här just nu med en oskalad banan och väntar
på att mamma ska bli färdig så att hon kan skjussa mig
till skolan! För till skolan ska jag med ett smile på mina läppar
för igår gjorde jag näästan klart mitt fördjupningsarbete,
harr juh bara reflektionen och sammanfattningen kvar. :D

Gud jag är verkligen såå stolt över mig själv!
Fattas sååå otroligt lite för att jag ska vara en utbildad
undersköterska.. och då har jag även en utbildning
innan dockan kommer.. :D So happy

Men men idag vankas det grillning med tjejerna..mm såå gott!!
får se vad jag lyckas köpa med miig!

Ps: de vart inga bilder från fika/lunchen igår.. de glömdes helt
bort mitt i allt!! :D:D
Men idag kan jag lova er lite bilder :D:D

<3 love to you all <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0