God morgon!

Ett litet avbrott i bloggen jag vet !!
visst e de jobbigt när någon som jag skriver
så intressanta saker helt plötsligt försvinner
i några dagar.. :D haha

Men men jag va på UL igår och allt ser super bra ut !
Fortfarande en flicka så de blir en Kimberly..
Idag ska jag till skolan och avsluta alla arbeten !
Får se om jag ringer min vän Dejan och frågar om
han vill fika eller nått med mig idag !

Nu är jag snrt klar med skolan och jag kan inte
må bättre nu än jag redan gör!!
Dax att börja göra sig av med smutset runt om mig,
Falskhet, respektlöshet och allmäna snorungar!!
måste hålla vägen fri för min prinsessa!! :D

<3 love

Kommentarer
Postat av: Maria

Rensa vägen för din lilla flikka kussiiiiiiin!

<3

2010-05-25 @ 09:15:16
URL: http://mariavm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0