God morgon alla fina!

Vaknade i morse av att jag låg själv i min
säng.. Brevid mig brukar juh min trogna lilla hund
ligga men idag va sängen tom !! :(
Eller ensam var jag ju inte då jag hade tjokisen i magen
som låg och sparkade eller slog rakt ner på min fyllda
kissblåsa..

Efter en liten stund hör jag hur mamma går upp
och hur ett litet snabbt tassande hörs efter henne..
Dåå förstog jag att min "trogna" hund sovit med
min mamma i natt, iofs kan du vara ganska skönt
då vi har börjat träna henne med att sova i sin egna
säng och inte i min då flickan säkert kommer sova
en hel del med miig !! och för att inte riskera att donna
lägger såg på henne eller att Kimberly får en allergi så
måste donna lära sig att på natten då sover man inte i sängen..

men men mamma håller på och förbereder frukosten så
jag ska väl avsluta de här nu dåå!!
Men för alla ni närmsta flickor så vet ni att jag jobbar idag !!

<3 puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0