God morgon folk!

Dagen börjar underbart !
Solen skiiner som bara den och jag ska
förbereda frukost.. vi får se vad som finns här hemma :D
Dax för storhandling verkar de som..

Igår hade vi de supermysiigt ute på marias tomt
Grillning och solmys med flickorna från byn..
bilder slänger jag upp sen mina kära då det verkar
vara något problem med uppladdningen här på bloggen !!

Men men idag vankas de jobb i alla fall!!
Vilket betyder att jag börjar 17 slutar 23 och är hemma 00:30..
helt absurt.. åå samma sak imorgon.. men vad ska man gööra
Cash is king och pengar behövs dåå Babyshower planeringen
satts igång med min söta mamma !!
Blir väl antingen i slutet av Juni eller början av juli!!!
:D
men men frukost vare ja!!
Flickan säger att hon e hungrig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0