God morgon!

Dagen börjar segt!!
Somnade vid 20:00 igåår och vaknade kl 00:00
igen och kunnde inte somna om .. *Fett drygt*
Låg vaken och pluggade för fullt och hoppade lite
mellan alla community sidor för att se om något kul hände!

kl är 04:00 på natten och lillebror har fortfarande inte
dykt upp så de vart till att ringa honom.. som tur är var
han på bussen på g hem.. full som ett svin och as jiddrig..
Men men vi åt lite korv som han kokade..
(han e lite efterbliven på matlagning) haha .. :D

Somnade vilket fall som hellst kl 6 efter att ha fastnat på
alla serier som gick på natten.. och idag såå vakna man
kl 9:45 *ännu mera drygt* så trött som ett as är vi idag!

Dagen ser ut att bli ganska molnig, visst solen kanske dyker
upp lite varstans mellan molnen viket passar mig perfekt
eftersom jag fortfarande inte är klar med mina skolarbeten..
Men jag kan ju ta och säga att de går frammåt!!

Nee nu ska de lagas nått att äta sen väcker vi alkisen!! :D


Puss alla Sööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0