Idag är en bra dag!

Jahaa !! god morgon och god dag alla söta!
här sitter jag efter att ha haft betygsamtal i skolan!
Är ju självklar klar med kursen i socialt behandlings arbete.. :D
Sjukvården fattas bara Fördjupningsarbetet som näääästan e klart..
+ oppunentskapet..
Sen i handledningen har jag väl kanske 1-2 arbeten kvaar .. :D
gjorde bara 3 i den kursen idag.. :D:D känner miig präktigt stolt..
klar jag ska ha ett slutbetyg!! :P

De ska verkligen bli så skönt att sluta skolan för en gg skull..
De är 2 veckor kvar.. å jag kan nästan inte tro de..
med näästan... bara näästan hälften av tiden som frånvarande.
har jag klarat mig så här långt i alla fall!!
å nu fan ska jag bli klar oxå!

Men men för att återgå till mina arbeten nu...
Ska väl stoppa i mig en bit mat eftersom "Dockan"
ber om de.. och hon e inte blyg kan jag lova!!
Sen gör vi klart fördjupningsarbetet IDAAAAG!! :D:D

Puss mina Sööta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0