Igår !

igår va man då med nattisen på stan..
Vi möttes upp i gullmars för att åka och titta på min
lilla tjockis!! efter de så va vi ju rätt så hungriga så
vi drog runt på rådmansgatan/högtorget/centralen
tills vi satte oss ner på Kungshallarna och högg in
i en tallrik Pasta/kykling pesto!! asa gott men faaan
va man vart mätt !! :D

Jag säge då de, natta har man aldrig tråkigt med..
Vi skrattade åt allt och åt ingenting !!

Men jag hade verkligen velat hälsa på killen med
dunderhonungen lite närmare.. hahaha
Någon som känner någon på "alex ställningar" :D



Jaa just jaa !! sen lär jag juh flytta in i min nya lägenhet..
den våningen över pressbyrån !! :D

men men nää nu ska jag nog lägga mig!!
De e juh faktist en dag imorgon oxå!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0