Lite deppig kanske !!

Jag har kontakt med en ung kille just nu som är
super duktig på att tatuera och har fått lite tattoo abs nu !!
Kan inte låta bli att vilja tatuera hela kroppen.. :S

Men efter att ha suttit inne och läst på alla möjliga sidor
angående tatueringar under graviditeten såå råder ju
större delen att vänta tills efter graviditeten !

pga:

* stresshormon som bildas
* lägresmärtgräns
* kan sätta igång en förtidig födsel
* att man inte vet säker vilken verkar bläcket har på barnet!

Jag vet att 3 månader inte är någonting att vänta
i och med att jag inte tatuerat mig på länge men gud va
sugen jag e !

Puss och kram & nyp i skjärten !




Ett par svarta vingar vore ju riktigt jävla hot att tatuera in...  lr?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0