Minstingen!

Eller jaa än så länge!


Med Anna hans fina mamma !

Han föddes den 3/5, vilket var en måndag...
Verkarna började kl 18 den 2/5 och kl 5:24 va han ute på måndagen.
Han va en normal stor bebis med sina 3300g och 48cm i längd!

En otroligt lugn bebis det första dygnet sen kom han väl på
att bara man skriker och gråter lite så blir han "servad" på alla vis!
Så nu är han en liten skrikapa!!

Nationalitet : 25% thai 25% afrikan 50% Svensk..

Jaa en på ett tag är han då minst! tills min lilla tjej kommer ut
då e hon den minsta av oss alla !! (får vi hoppas för min skull) :D
DEn här lilla sötbollen har fortfarande inte fått ett namn men jag
röstar som jag gjort från början på Alexander!
Men pappan säger att varenda jävla Fotollsspelare heter så!
Men men vi får väl se va den lilla tjokiseb får för namn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0