Sköna promenader!

Då är man tillbaka efter en helt underbart skön promenad
med mamman min och min lilla pluttis hund!!
Vi gick i skogen och vi gick till en sjö (bansjön för dom som vet)..
Där de faktist va en hel del folk till min förvåning, och folk
badade faktist.. vilket jag aldrig hade gjort.. inte bara för att de
e bansjön utan för att de e allt för kallt att doppa nått mer än fötterna
i än så länge !

såå nu vankas de jobb!!
som tur är jag redan fixad!
Bilder får ni se sen, när min uppladdnings tjänst är i funktion !
ska be mamma ta och kolla på de för jag kan inte änns ladda upp
foton på facebook... :S

Men men ha se såå najs idag i nysommar solen!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0