Snick snack!

Hahah satt och tänkte på hur mycket skiit
folk snackar om saker som inte äns har me dom
å göra..

# Att jag gjorde bort mig?
# Hur kunde jag gör så mot honom?
# Ska hon verkligen behålla utan pappan?
# Kan hon änns ta hand om ett barn?
# Hur kan hon vilja ha han efter allt han gjort?
# Hur kan hon hålla en sån kille bakom ryggen när
han ljuger och snackar skit bakom hennes rygg?

För de första ska jag inte behöva förklara mig änns!
va jag gör är min ensak .. då menar jag på alla punkterna.
och dom frågorna ni har om mig, angående mig....
Ställ dom till miig såå får ni korrekta svar, även om svaret
bara blir att de faktist inte angår diig!
Känner bara hur patetiskt intressant mitt liv vart för alla
så fort allt detta hände, SÅ FORT nååått händer med någon
i denna lilla håla!! De e juh pinsamt.. att folk inte skääms..
Jag skämms!!! MYCKET åt er alla som inte bara kan försöka
bygga sin egen framtid istället för att beblanda sig och snoka
i andras Dåtid!!

Hänt har hänt ! vissa saker förlåtes ej.. och andra väger tyngre
men saker och ting kommer aldriig bli vad dom varit!!

Om 3 månader är jag en mamma.. jag får ett mycket viktigt
ansvar som jag kommer värna om med mitt liv..
Jag älskade henne redan när jag fick reda på att hon
fanns inom mig utan att jag kände henne..
Jag skulle aldrig vilja byta ut de som är nu..
kanske borde gjort andra val men jag har valt och står
fast vid det..

Jag älskar som jag aldrig gjort förr...
Kimberly du är mitt liv.. <3

Kommentarer
Postat av: Maria

<3

2010-05-16 @ 20:06:58
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Nat von D

mkt bra skrivet

e stolt över dig!

beso <3

2010-05-16 @ 20:08:11
URL: http://franqueca.blogg.se/
Postat av: Johanna

du kommer bli en jätte bra mamma gumman :)

2010-05-18 @ 01:33:04
URL: http://yanii3.blogg.se/
Postat av: Anonym

Folk slutar aldrig prata.

Patetiska H*R människor som bara är ute efter att förstöra!!



what goes around comes around



Karma is a BIIIAATCCHHHHH

2010-05-18 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0