*

Nu har Dampungen fått FullTank och sitter
bekvämt i en bärsjal på sin mormor..
då passar jag på att slänga in ett inlägg..

Jag och Kimpan låg och myste hela dagen i sängen
hon snackade med sin ko och jag försökte läsa min
bok.... förgäves för flickan ville ha uppmärksamhet..
där låg vi till kusinen ringde och berättade om hur de
gått för henne på uppkörningen... hon klarade de .. :D
Grattiis kusin vitamin, nu har du bara Teorin kvar..
Håller stenhårda tummar för diig..:)

I vilket fall som hellst bestämde vi oss för att mötas
då vi inte sett varandra på nästan en vecka..
De vart en tripp till Centrum för oss där vi köpte en
kaffe och mötte L som stannade för en pratstund
i väntan på sin buss.. Lite skvaller nådde våra öron..

:D

Därefter rörde vi oss till Maria och fortsatte snacka
lite om allt som händer i Tyresö..
En skum jävla balans gång på gott och ont!!  

Nu är vi i alla fall hemma..
Efter en stark måltid och lite tjitt tjatt med min gullis
sitter jag då här med lite besluts ångest,
blire boken eller tv ikväll!! ;)


Puss! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0