Fikad & Kusinad.. =)

Efter en tråkig skitregnig morgon,
då hundjäveln skämmer ut mig framför en skit snygg kille
med att låta mig stå och vänta i regnet på henne medans
hon rymt in i porten igen..
där han står och undrar vemfans hund de e..
*Piiinsamt*

Men efter en stund kom min lilla kusin och höll mig sällskap
innan jag gick ner till centrum och möte upp stora kusinen
"Maria de la rosa" och fikade lite..
Tror ni inte snubben går förbi oss och frågar hur de gick med hunden...
Hahaha Jag dööör!! va han tvungen att vara snygg lixom!! :P

Men men.. åter till verkligheten, nu sitter jag och mina flickor
hemma hos kusinen och varvar datan!! Sega som vi båda är..
Så skönt att kunna umgås med henne samtidigt som man bara är..
:D

Älskar dig bror! <3


Kommentarer
Postat av: joss

Du skulle ju bjudit hem killen ;)

2010-11-03 @ 17:42:30
URL: http://tornrosbuske.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0