Idag!

Men men ! dagen går och jag har fortfarande inte
gjort något vettigt utav den ! typ läst min bok..
Eftersom jag är så ledsen att Eragons 4de bok
ännu inte har kommit ut (har väntat i 1½år)
såå är jag ju tvungen att läsa om dom andra
3 böckerna.. för att inte glömma vad som hände
i dom, igår läste jag då ut bok nummer 1 och är
inne på bok nummer 2...
De e tjocka böcker men dom e verkligen så
trollbindande att man bara lägger ifrån sig boken
om man verkligen måste..

Flickan sover och allt e tyst och lugnt här hemma..
så jag funderar faktist på att ta mig en Cigg,
blanda ett glas Oboy och lägga mig och fortsätta läsa..

Får se om mina älsklingar hör av sig idag,
för då skulle jag bli glad!

puss på er och kommentera gärna mera!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0