Ingen förnekelse!

Jag har aldrig förnekat att jag bryr mig om honom!
Det gör jag, men jaa jag är även arg!!
Bilderna jag har på honom är för att jag ej vet hur man
gör om bloggen..
Tyvärr har jag ju inte tid att ta reda på de heller..
Men men de e detaljer bara..
Jag har gått vidare och är jävligt stolt över de..
Vad han gör och med vem är helt och hållet hans problem,
de berör mig inte de minsta, han har redan varit på mina
kompisar så "im over that"

Men du har såå rätt du sandra, den här bloggen handlar om mig
och inte om honom!! ;)

Kommentarer
Postat av: S

All power till dig och din fina dotter =) vill läsa om dig och tror dem flesta skiter i honom eftersom du redan visat vilket as han var emot dig. kram på dig! ( kommer följa denna blogg absolut )

2010-11-11 @ 16:02:52
Postat av: sofia

<3 tack de glädjer mig! :D

2010-11-11 @ 20:10:45
URL: http://sofiafernandez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0