Kommentarer!

Sitter och funderar lite på vad jag ska blogga
och så upptäcker jag ännu en bra kommentar av
någon Sandra.. :D älskar kommentarer..
såå kommentera gärna mera..
De e även jätte kul att se att folk jag inte trodde
läste min blogg, faktist gör de..
dåå får man ju lust att börja blogga en hel del igen!

Och som jag så många gånger sagt tidigare,
att behålla Kimbery är de bästa val jag någonsin gjort..
Trots att de med pappan är så komplicerat så har hon
ändå en mamma & en mormor som älskar henne över
allt annat + så har hon 2 as coola morbröder och en
underbar gudmor som jag vet alltid kommer finnas där
för henne precis som jag kommer finnas där för hennes dotter..
En hel Rad med knäppa "Tias" (mostrar = mina vänninor)
som oxå kommer finnas där när dom väl behövs..

Ska jag vara ärlig så är jag glad att de tog slut mellan mig och
mitt ex, vi var helt enkelt på helt olika nivåer i livet med helt olika
mål och värderingar...
jag säger inte att jag inte älskade honom och att inte värde satte
honom högst i min omgivning.. för han var mitt allt och jag älskar
honom än idag.. men trodde aldrig att han skulle bedra mig på de
sättet som han gjorde.. Jag tror aldrig det hade fungerat mellan oss
i de långa loppet..
Dessutom har jag hört av hans sista ex eller flickvän eller vad hon är
(hon som berättade för mig att han varit otrogen mot mig, dum som
hon är fattar hon ju inte att han kommer vara otrogen mot henne oxå)
att han säger sig inte ha älskat mig under tiden att vi va tillsammans..
Jag har svårt att tro att de e sant men varför äns säga en sån sak..

tyder ju bara på att han som sagt aldrig kommer ändra sig
eller växa upp.. tycker synd om dig..
Hoppas din nästa inser vad du gör med henne innan du förstör
hennes liv och krossar henne som du gjorde med mig..
Jag har min dotter och jag tackar gudarna att jag inte valde att
ta bort henne för din skull.. HON är mitt liv.. <3

Trackback
RSS 2.0