Raise the roof!

Jahaap då var man tillbaka här då, efter en skön helg..
För första gg på 11 månader lyckades jag ta mig ut och
"festa av mig" lite..:) Energikällans halloween fest vart de.
Kul som fan men kunde varit bättre trodde källan skulle
bli fullsatt vid halloween, men men hade större delen av
tjejerna där.. Tack flickor för en bra kväll..



Träffade även någon speciell som jag länge velat träffa,
myskille.. :D hoppas vi träffas snart igen.. :D
Puss bumbi..

Full som ett as vart jag i alla fall.. jobbigt värre när man kommer
hem och ska ta handom sin bebis, va redan bakis då eftersom jag
slutade dricka rätt så tidigt..

Dagen efter vart de Mc-fruckost med Kusin, kusin-man och bebisarna.
är helt galet förtjust i frukost toastarna på donken..
därefter gick vi hem till kusin och fastnade stenhårt vid datorerna,
jävla nördar vi e... men men.. de finns inte så jätte mycket att göra när
man har småbarn, blir till att göra nått som man snabbt kan släppa om
ungarna kräver uppmärksamhet.. :)

Dom flesta dagarna har de bara varit myspys med kusin vitamin
och flickorna..
- jag vet! mitt liv är rätt så ointressant just nu... men va gör man!


Dagens tankar går åt min vän Leila och hennes son... <3

Kommentarer
Postat av: joss

Jag vill oxå vara bakis hahahah

2010-11-02 @ 13:29:40
URL: http://tornrosbuske.blogg.se/
Postat av: Sandra

Måste säga några saker efter att ha läst igenom din blogg. Du är så himla stark som behöll bebisen trots att du var ensam, och titta hur bra allt blev. Hoppas att du nåndag kan lite på en kille/man igen, det kommer inte vara svårt att hitta en ny bra kille som vill finnas i ditt o din lilla dotters liv. Alla killar jag träffat efter min son föddes har bara tyckt att det är BRA att jag har barn . Finns så många bra killar som aldrig skulle vara otrogna. En gång otrogen, alltid otrogen... sorgligt men sant. Du ska se att du kommer att känna hur annorlunda det är när du väl träffar en kille som bara ser dig. Sånt märker man direkt när man har varit med en dålig otrogen kille tidigare. Kul att du har börjat uppdatera mera, keep it up :)

Ps Jag vet vem ditt ex är...säger bara en sak. Han kommer aldrig att ändra på sig stackars den kvinna som slutar med honom.

2010-11-05 @ 23:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0