<3

Att ha en vän som står vid äns sida "no matter what"
är juh bland det bästa som finns..  Ett stöd i all denna mörker som
världen erbjuder.. Man kan ha bekanta man kan ha kompisar..
Dom är ditt umgänge men din vän är de speciella, den som alltid står vid din sida
även om ni delar åsikter och även om du gjort nått dumt.
Den bara finns och respekterar dig för den du är, den bara finns och ställer upp
när du behöver den som mäst..

Jag har lyckan att ha en jämn gammal kusin som precis som jag gått igenom
mycket i sitt liv.. båda är vi på samma nivå i livet, och de finns ingen som förstår
mig som hon.

Tack för att du finns, Tack för att du förstår mig...
Och som vi alltid sagt KusinPower - Det är vi mot världen!


Kommentarer
Postat av: Maria

Föralltid hjärtat <3

2010-09-22 @ 22:04:14
URL: http://mariavm.blogg.se/
Postat av: Kåtirobin

åååh va puttenuttigt <3

2010-09-22 @ 23:33:17
URL: http://lugntkaos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0