Diva??!!

Tyck att jag är en diva..
Låt mig tro att jag är speciell!
Jag säger bara vad jag tycker och de är väl till min fulla rätt?
Det är väl ingen som säger att du måste tycka om allt och alla?
Jag är bara ärlig och låter folk redan från början veta vem jag är..

Jag är inte världens bästa människa, de har jag inte sagt.
Men de är väl inte du heller?
Eller är du guds gåva till männskligheten kanske?

Vi är alla bara människor vilket betyder att vi alla kan fela.
Vi gör alla val och säger saker som kan såra andra
och de som inte sårar den ena sårar väl den andra.
Så vad ska man göra? Tiga?
Ne lägg av!!

TALA OCH LÅT ALLA HÖRA DIG..

Kommentarer
Postat av: Jennyn

Gris... hehe

2010-09-15 @ 22:25:12
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: cotyLOTY

HEEEEEEEEJA SVERIGE DEMOKRATERNA

2010-09-18 @ 22:42:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0