Otrogen?

Vilka vändningar livet kan ta, eller hur?
Ett tag kännde jag hur obekväm och missnöjd jag var med mitt liv..
Hade jag valt rätt? Är de såhär jag vill leva.. kommer jag kunna lita på han?
Älskar han mig..? Is he the one?

Jo de var han tills jag fick reda på att han varit otrogen..
Flera gånger tydligen..
Såå nu undrar jag, vad är det som får en annan människa att svika
sin partner på det sättet och gå och va intim med någon annan..
Vad är det som får en människa att såra sin partner på de sättet,
genom att söka efter sånt man redan får i sitt förhållande..
Hur kan man svika den som älskar en så?

Men dom säger ju de att är man en gång otrogen så är man alltid otrogen,
vilket tydligen är sant..
är man egoist och bara tänker på sig själv så varför skulle man bry
sig om den man delat sitt liv med i 3 år?

Nu efter allt så känner man juh verkligen att ensam är starkast..
Asså vill juh inte låta som en bitter fitta heller men de är ju så det är..
är du ensam kan ingen såra dig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0